50 cele mai bune complimente de oferit cuiva (care nu sunt despre aspectul fizic)

cele mai bune complimente

Un compliment precum „Arati bine astazi!”, ocazional si temporizat in mod corespunzator, iti poate da un boost de incredere.

Dar, aspectul fizic nu este intotdeauna indicativ pentru realizarile sau abilitatile noastre. In loc sa atribuim o valoare lucrurilor in afara controlului nostru, putem primi si oferi complimente care se concentreaza pe inteligenta, intuitie, prezenta, creativitate si capacitate emotionala. Putem complimenta trasaturile pe care oamenii le perfectioneaza intreaga viata – pentru ca acolo se afla adevarata munca, nu?

Iata un top 50 al celor mai bune complimente, care se concentreaza pe calitatile oamenilor si care nu au nicio legatura cu modul in care arata de la „mama natura”:

  1. Esti amabil/a
  2. Admir curajul tau de a vorbi despre lucrurile care conteaza pentru tine.
  3. Increderea ta ma inspira sa fiu mai increzator in mine.
  4. Apreciez onestitatea ta.
  5. Admir capacitatea ta de a stabili limite si de a avea grija de tine.
  6. Glumele tale imi lumineaza intotdeauna ziua!
  7. Apreciez simtul tau al umorului. Esti un ascultator/o ascultatoare minunat/a. Ma simt intotdeauna inteles/inteleasa de tine.
  8. Am amintiri atat de frumoase despre toate momentele pe care le-am impartasit impreuna. Astept intotdeauna cu nerabdare sa petrec timp cu tine.
  9. Iti apreciez rezistenta in fata provocarilor si sunt, de asemenea, fericit/a ca sunt un umar pe care sa te sprijini atunci cand ai nevoie de ajutor.
  10. Imi place cum echilibrezi joaca cu munca. Imi amintesti sa nu ma iau atat de in serios tot timpul.
  11. Sfaturile tale sunt importante pentru mine si stiu ca pot conta pe tine ca sa fiu sincer.
  12. Apreciez ca pot fi eu insumi in jurul tau. Iti multumesc ca m-ai incurajat sa fiu autentic/a.
  13. Iti respect flexibilitatea si mintea deschisa.
  14. Iti multumesc ca ai fost o persoana rabdatoare. Ma simt sustinut de tine.
  15. Ai o prezenta calma si ii faci pe ceilalti sa se simta in siguranta in jurul tau.
  16. Stii intotdeauna exact ce sa spui si cand sa o spui. Ai o intuitie buna.
  17. Pretuiesc bucuria pe care o aduci in viata mea.
  18. Ai un ochi excelent pentru a surprinde momente prin fotografii si videoclipuri. Imi plac pozele pe care le distribui pe retelele de socializare.
  19. Entuziasmul tau pentru aventura este contagios si interesant.
  20. Abordezi viata cu curiozitate si admir cat de dedicat/a esti sa inveti lucruri noi.
  21. Introspectia este superputerea ta. Gandesti inainte sa vorbesti.
  22. Ai o ureche fina pentru muzica buna. Ador fiecare playlist pe care il creezi sau nou artist pe care il recomanzi.
  23. Esti un bun coleg/a. Ma bucur ca lucrez alaturi de tine.
  24. Vocea ta este foarte linistitoare si ma mangaie ori de cate ori o aud.
  25. Pui intrebari atat de perspicace.
  26. Imi place cat de empatic/a esti. Capacitatea ta de a simti atat de mult este un dar.
  27. Esti un profesor intuitiv si rabdator.
  28. A vorbi cu tine si a fi in preajma ta ma energizeaza creativ.
  29. Entuziasmul tau pentru culoare imi lumineaza lumea!
  30. Te asiguri mereu ca toata lumea din camera este auzita – nimeni nu se simte singur sau lasat pe dinafara cand esti in preajma.
  31. Esti indraznet/a si nu te descurajeaza ideea esecului. De fapt, acele experiente te-au facut persoana puternica care esti astazi.
  32. Imi place modul in care tratezi animalele. Nu este de mirare ca esti iubit/a de toate creaturile care te intalnesc.
  33. Abilitatea ta de a lua in considerare o problema din multiple unghiuri si perspective este un dar.
  34. Intotdeauna vezi ce este mai bun in ceilalti. Spiritul tau pozitiv imi aminteste sa caut si binele din lume.
  35. Esti magnetic/a si oamenii sunt atrasi de energia ta frumoasa.
  36. Imi place modul in care ii tratezi pe oameni cu respect, chiar daca / cand nu esti de acord cu ei.
  37. Imi place cat de creativa este mintea ta.
  38. Esti demn/a de incredere. Sunt mereu recunoscator ca pot avea incredere in tine cu lucrurile importante.
  39. Esti efervescent/a.
  40. Iti admir ambitia si proactivitatea.
  41. Iti respect parerile despre evenimentele actuale si astept cu nerabdare sa aud ceea ce ai de spus.
  42. Imi place felul in care analizezi [carti, muzica, filme, arta]. Desenezi conexiuni perspicace si descoperi metafore profunde.
  43. Arta ta ma emotioneaza.
  44. Admir standardele inalte pe care le-ai stabilit pentru tine si pentru cei din jur.
  45. Ai o memorie fantastica.
  46. Admir modul in care ai incredere in intuitia ta.
  47. Rasul tau este contagios.
  48. Optimismul tau este neclintit si inaltator pentru cei din jur.
  49. Independenta ta este imputernicitoare.
  50. Am invatat atat de multe din stilul tau clar de comunicare.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.