Top 5 articole din domeniul Marketingului Digital care mi-au atras atenția săptămâna asta.
- Continutul Video nu trebuie sa lipseasca din strategia de Marketing in 2020
- Cisco estimeaza ca videoclipurile vor reprezenta 82% din traficul global de pe internet in 2022.
- Milenialii (18-34 ani) si Generatia Z (13-17 ani) au trecut pe platforme precum Instagram, Snapchat si YouTube. Au cam renuntat la Facebook, care este acum pentru “varstnici”.
- Indiferent de generatie, majoritatea folosesc YouTube cel putin o data pe saptamana pentru a accesa continut video.
Citeste mai multe aici.
- Metode gratuite de promovare online
„Marketingul Online este o componenta esentiala a strategiei globale de marketing. Cu toate acestea, afacerile mici si mijlocii nu au un buget constant alocat acestei componente. Exista o serie de metode prin care iti poti promova gratuit site-ul.”
Iata o lista de metode gratuite de promovare online de care ar trebui sa profiti in 2020:
- blogging,
- comunicate de presa,
- directoare locale,
- cataloage online si google business,
- retele sociale,
- retele profesionale.
Citeste continuarea aici.
- Cand este mai bine sa postezi pe Facebook in 2020? La ce ora? In ce zi?
„Unele studii spun ca cele mai bune ore ale zilei pentru a posta pe Facebook sunt 10-11 a.m, altii au ajuns la concluzia ca in jurul pranzului este cel mai propice moment, iar alte studii concluzioneaza ca seara, in jurul orei 21:00 se atinge varful audientei.
In privinta zilei din saptamana, Miercuri si Joi spun unele studii ca este cel mai bine sa postezi pe Facebook, iar alte studii au ajuns la concluzia ca weekend-ul este cea mai buna perioada a saptamanii. „
Citeste continuarea aici.
- Cresterea popularitatii cautarii vocale pe Google si impactul in SEO in 2020
Cu sisteme de recunoaștere vocală îmbunătățite și fiabile, tehnologia vocală este bine adaptată pentru a urmări utilizarea zilnică a limbajului, astfel încât utilizatorii pot da comenzi ca și cum ar vorbi cu un om. 70% din căutările vocale în limba engleză au fost realizate în limbaj natural sau conversațional.
Limbajul vorbit nu este la fel de concis ca și cuvântul scris, astfel încât întrebările vor fi mai lungi decât cele trei sau patru cuvinte cheie folosite in scris. Căutările vocale au în prezent o lungime de 29 de cuvinte. Strategii SEO vor trebui să se adapteze si sa foloseasca mai multe cuvinte cheie „long tail” in textele site-urilor pe care le optimizeaza.
Afla mai multe aici.
- Comportamentul digital în 2020.
- Mai mult de 50% din comportamentul consumatorilor din Marea Britanie este acum determinat de considerente legate de scopul brandurilor.
- 67% dintre tineri se așteaptă ca brandurile să nu reacționeze la problemele sociale, politice și de mediu.
- Angajații și consumatorii nu au încredere ca brandurile spun adevărul.
- 96% dintre consumatori nu au încredere în mesajele oficiale provenite de la branduri.Un total de 64% indică faptul că ar boicota o marcă pe baza pozitiei etice a acesteia.
Afla mai multe aici.